Objevujte s námi svět digitálního marketingu.

Tonalita: jakým hlasem mluví vaše značka? Doporučujeme

Základem dobré firemní komunikace je konzistentní a jasně definovaný způsob, jakým se svými zákazníky mluvíme. Nastavte si svou tonalitu značky. Usnadní to komunikaci vám i vašim zákazníkům. Co je tonalita značky? Tonalita značky (tone of voice, brand voice) je způsob, jakým značka komunikuje se svými zákazníky. Patří sem nejen psaná komunikace, ale i mluvený projev. Jaký jazyk používáme

Celý článek

Jak být dobrým copywriterem?

Copywriterem dnes může být skoro každý. Ale být dobrým copywriterem, to už je mnohem složitější úkol. Dobrý copywriter totiž musí být tak trochu novinář, markeťák a spisovatel zároveň. Novinářská práce s informacemi Novinář umí předat informace. A to i velmi komplikované a odborné informace, které musí jednoduchým způsobem vysvětlit i úplnému laikovi. Nezatěžuje čtenáře zbytečnými nicneříkajícími

Celý článek

10 pravidel pro dobrý článek Doporučujeme

Pokud jste se jako součást své obsahové strategie rozhodli založit blog či magazín, je potřeba jej naplnit dobrými články. Texty, které naši čtenáři budou rádi a s chutí číst. Že jste naposledy psali slohovku ve škole? Nevadí. Přinášíme vám 10 základních pravidel a rad, jak napsat dobrý článek.   1) Titulek a otevření je nejdůležitější Na titulku a

Celý článek
  • UX

Zabijáci konverzního poměru aneb chyby, které nás zbytečně připravují o peníze

Pravděpodobně každý provozovatel webu chce mít vysoký konverzní poměr a výkonný web, ať už je jeho účelem prodej zboží, získávání kontaktů nebo třeba odběr newsletteru. U mnoho webů je výkonnost zároveň jejich hlavním cílem. Z pohledu online markeťáka není nic horšího, než dobrá reklama směrující na špatný web. Sepsali jsme proto seznam těch největších postrachů konverzí

Celý článek
Zpět nahoru