Objevujte s námi svět digitálního marketingu.

Základy sociálních sítí #2: Jak na Instagram? Doporučujeme

Instagram se momentálně nejen v Česku těší velké popularitě. Když v srpnu 2016 představili vývojáři Instagramu novou funkci Stories, velká část uživatelů opustila do té doby populární Snapchat a přešla na Instagram. A právě díky rostoucí oblibě především mezi mladou generací je Instagram stále vyhledávanější platformou online marketérů. Jak z marketingu na Instagramu vytěžit co

Celý článek

Základy sociálních sítí #1: Jak na marketing na Facebooku?

Připravili jsme pro vás malého průvodce světem sociálních sítí. Společně si projdeme všechny důležité sociální sítě, které můžete využít pro svůj byznys, ukážeme si jejich základní funkce a prozkoumáme možnosti, jaké nám nabízejí. V prvním díle se zaměříme na nejznámější sociální síť: Facebook. Lídr sociálních sítí Facebook funguje od roku 2004, kdy byl založen tehdejším studentem

Celý článek

Tonalita: jakým hlasem mluví vaše značka? Doporučujeme

Základem dobré firemní komunikace je konzistentní a jasně definovaný způsob, jakým se svými zákazníky mluvíme. Nastavte si svou tonalitu značky. Usnadní to komunikaci vám i vašim zákazníkům. Co je tonalita značky? Tonalita značky (tone of voice, brand voice) je způsob, jakým značka komunikuje se svými zákazníky. Patří sem nejen psaná komunikace, ale i mluvený projev. Jaký jazyk používáme

Celý článek

Jak být dobrým copywriterem?

Copywriterem dnes může být skoro každý. Ale být dobrým copywriterem, to už je mnohem složitější úkol. Dobrý copywriter totiž musí být tak trochu novinář, markeťák a spisovatel zároveň. Novinářská práce s informacemi Novinář umí předat informace. A to i velmi komplikované a odborné informace, které musí jednoduchým způsobem vysvětlit i úplnému laikovi. Nezatěžuje čtenáře zbytečnými nicneříkajícími

Celý článek
Zpět nahoru