Objevujte s námi svět digitálního marketingu.
  • UX

Zabijáci konverzního poměru aneb chyby, které nás zbytečně připravují o peníze

Pravděpodobně každý provozovatel webu chce mít vysoký konverzní poměr a výkonný web, ať už je jeho účelem prodej zboží, získávání kontaktů nebo třeba odběr newsletteru. U mnoho webů je výkonnost zároveň jejich hlavním cílem. Z pohledu online markeťáka není nic horšího, než dobrá reklama směrující na špatný web. Sepsali jsme proto seznam těch největších postrachů konverzí

Celý článek
  • PPC

Průvodce velikostmi bannerů pro PPC reklamu

Také stále dokola hledáte, jaké velikosti bannerů zvolit, aby se reklama zobrazovala správně tak jak má? Připravili jsme pro vás přehledného průvodce velikostmi bannerů pro PPC reklamu. Zaměříme se na dva světové lídry v inzerci – Google a Facebook. Ale stranou nenecháme ani český Sklik. V tomto článku se budeme věnovat výhradně grafickým reklamám, neboť právě

Celý článek
  • SEO

5 nejčastějších prohřešků “technického SEO” Doporučujeme

Přestože může SEO chvílemi připomínat Schroedingerovu kočku a jeho existence vzbuzuje podobné debaty, technické SEO mrtvé rozhodně není. Pokud se tedy nechceme připravit o tolik kýžené pozice a organickou návštěvnost, pak bychom rozhodně neměli ignorovat níže uvedené chyby. Ty totiž mohou být hlavním kamenem úrazu, který brzdí náš web. “Content is King” zní sice fajn (ať

Celý článek
  • PPC

Úvod do remarketingu #2: Jak nastavit AdWords remarketing?

Co je to remarketing a k čemu se dá využít jste si mohli přečíst v minulém článku. Nyní si názorně ukážeme, jak nastavit vaši první remarketingovou kampaň v AdWords. Ačkoliv to na první pohled to může vypadat složitě, nejedná se o nic nezvládnutelného. V článku samozřejmě nejsou obsaženy veškeré možností nastavení, těch je totiž nespočet. Po dočtení

Celý článek
Zpět nahoru